Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Wyprzedaż
Stand Up typu DOY srebrny Alu 180x2F45x290
Stand Up typu DOY srebrny Alu 180x2F45x290
43,21 zł 35,13 zł
opak.
Stabilo transparent 145x2F25x245 z dnem krzyżowym
Stabilo transparent 145x2F25x245 z dnem krzyżowym
18,76 zł 15,25 zł
opak.
Pillow Bag transparentny 54x100 zawieszka
Pillow Bag transparentny 54x100 zawieszka
7,00 zł 5,69 zł
opak.
Pillow Bag transparent 150x210 struna
Pillow Bag transparent 150x210 struna
18,23 zł 14,82 zł
opak.
Pillow Bag transparent 90x155 struna
Pillow Bag transparent 90x155 struna
18,23 zł 14,82 zł
opak.
Pillow Bag srebrny Alu 95x165
Pillow Bag srebrny Alu 95x165
13,97 zł 11,36 zł
opak.
Stabilo transparent 80x2F25x210
Stabilo transparent 80x2F25x210
13,35 zł 10,85 zł
opak.
Stand Up typu DOY transparent 230x2F40x340 struna+euro
Stand Up typu DOY transparent 230x2F40x340 struna+euro
65,29 zł 53,08 zł
opak.
Pillow Bag srebrny Alu 135x225
Pillow Bag srebrny Alu 135x225
15,45 zł 12,56 zł
opak.
Pillow Bag 140x400 srebrny + folia transparentna
Pillow Bag 140x400 srebrny + folia transparentna
21,37 zł 17,37 zł
opak.
Pillow Bag srebrny Alu 170x220 easy open
Pillow Bag srebrny Alu 170x220 easy open
28,78 zł 23,40 zł
opak.
Stabilo transparent 80x2F25x275
Stabilo transparent 80x2F25x275
13,35 zł 10,85 zł
opak.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 


 


 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@plastmoroz.pl lub telefonicznie: 94 312 58 96
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@plastmoroz.pl lub telefonicznie: 94 312 58 96
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej.



 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po potwierdzeniu zamówienia. Wyślemy dodatkowego maila z wyliczoną kwotą i całkowitym kosztem za zakupy.

 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Wpłaty przelewem należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety nie. Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 94 312 58 96.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 94 312 58 96.

 


 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 94 312 58 96.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny swojej decyzji w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru - szczegóły w Regulaminie Sklepu Internetowego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl